Dating Daisy (2016)

Komedie / Roadmovie

geregisseerd door Neel Upadhye
met Brennan Kelleher, Sascha Alexander en Sara Amini

Michael is een Joodse jongeman die veel ambitieuze plannen kent, maar nooit succes heeft. Daisy is een avontuurlijke jonge vrouw van in de twintig die graag een belangrijke baan wil. De twee hadden vroeger een relatie en voelen nog steeds iets voor elkaar. Nadat de auto van Daisy het begeeft besluiten ze een roadtrip te doen en af te reizen naar hun geboortestad om er de feestdagen te vieren.