End of Summer (2017)

China
Drama / Familie

geregisseerd door Quan Zhou
met Songwen Zhang, Pao-Ming Ku en Zhuo Tan

Vijfdeklasser Xiaoyang en zijn grootvader Zheng krijgen een band door hun beider liefde voor het wereldkampioenschap voetbal in 1998. Xiaoyang krijgt Zheng zover dat hij hem gaat trainen voor de selectiewedstrijd voor zijn schoolteam. De missie krijgt een onverwachte draai als Xiaoyang ontdekt dat zijn vader een affaire heeft met zijn lerares. Als Zheng op reis gaat om familie te bezoeken gaat Xiaoyang mee.