Girl Lost (2018)

geregisseerd door Robin Bain
met Jessica Taylor Haid, Felix Ryan en Robin Bain

Girl Lost vertelt het verhaal van een tienermeisje wiens moeder in de prostitutie werkt. Ze hebben geen vaste woonplaats en ze leven van het geld dat de prostitutie oplevert. Op een gegeven moment loopt het meisje weg van haar moeder en wordt dakloos waardoor ze uiteindelijk zelf eveneens in de prostitutie belandt.

Deze rauwe film schetst een grimmig beeld van tienerprostitutie in Los Angeles, in mijn eigen beleving toch al niet de meest mensvriendelijke stad van de Verenigde Staten.
Authentiek? Ik vrees dat de film heel dicht in de buurt komt van de dagelijkse werkelijkheid.
Een goede film? Niet echt, naar mijn mening. Daarvoor vertoont de film teveel tekortkoningen. Daarnaast zorgt het intrieste verhaal ervoor dat de film steeds ongemakkelijker wordt.
Sterk debuut van Jessica Taylor Haid. De titel is een regelrechte spoiler.

avatar van DjFrankie
Idd rauw, helaas ook realistisch drama. Film wordt inderdaad steeds triester, maar dat is ook de kracht van de film, je wordt steeds verder in de film gezogen.