Hush Your Mouth (2007)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Tom Tyrwhitt
met Ruth Sheen, Jay Simpson en Khalid Abdalla

Een jongeman wordt vermoord omdat hij iets dat hij verkeerd vindt probeert te stoppen, terwijl zijn vrienden het als gewoon lollig zien. Terwijl zijn moeder verdrinkt in haar verdriet krijgt zijn zuster een relatie met de moordenaar van de jongen. Zijn jongere broer Leo probeert niet te gaan voor de gemakkelijke wraak, maar juist uit te zoeken wat er nu werkelijk is gebeurd.