Guang Zhou Sha Ren Wang: Ren Pi Ri Ji (1995)

Alternatieve titels: Diary of a Serial Killer | Kwong Chow Sat Yan Wong: Yan Pei Yat Gei

1 stem

Hongkong
Horror / Thriller

geregisseerd door Otto Chan
met Kwok-Pong Chan, Farini Cheung en Ka-Kui Ho

Omdat Bill zijn seksuele verlangens niet kan bevredigen met zijn vrouw, bezoekt hij regelmatig prostituees. Daarna bindt hij ze vast en martelt hij ze op verschillende manieren voordat hij ze doodt. Bill gelooft dat als ze sterven, ze zullen reïncarneren en zo een beter leven zullen hebben. Hij vermoordt meer dan een dozijn mensen. Op een dag komt een jonge vrouw genaamd Jade bij Bills familie logeren. Hij wordt verliefd op haar, maar is bang dat hij haar zal doden.