Baachan Road (2018)

Alternatieve titels: Walking with My Grandma | ばぁちゃんロード

Japan

geregisseerd door Tetsuo Shinohara
met Mitsuko Kusabue, Ayane en Dôri Sakurada

Natsumi wordt ten huwelijk gevraagd door Yamato, een man die een visser wil worden om zijn vader op te volgen. Haar grootmoeder Kiyo, die haar op jonge leeftijd opvoedde, brak haar been en gebruikt nu een rolstoel. Kiyo woont in een verpleegtehuis waar Natsumi op bezoek komt om haar over de bruiloft te vertellen. Natsumi suggereert het idee dat Kiyo haar langs de trouwgang loopt, wat Kiyo weer hoop geeft. Met die mentaliteit hoopt Kiyo weer beter te worden met de hulp van Natsumi.