Kimaat Mefursemet (2017)

Israël
Komedie / Drama

geregisseerd door Marco Carmel
met Omer Dror, Niv Sultan en Liat Ekta

Shiri is een goede leerlinge, maar sociaal een buitenbeentje. Ze staat op het punt om naar een school voor hoogbegaafde kinderen te gaan als haar talentvolle broer Tomer gecast wordt voor een realityshow. In het kielzog van haar broers populariteit wordt ook Shiri populairder. Ze doet er alles aan om haar broer zo beroemd mogelijk te houden, al ziet hij dat zelf niet meer zo zitten.