Mike Case in: The Big Kiss Off (2013)

geregisseerd door Justin Baird
met Scott Ganyo, Kenyon Glover en Tony Garcia

Mike Case is een goedkope en simpele detective. In zijn vrije tijd werkt hij graag aan zijn auto en adverteert op Craiglist. Op een dag benadert de rijke Victoria Billows hem, en vraagt Mike om haar vermiste man te vinden. Mike is eerst onwillig, maar wordt al snel overgehaald. Het belooft een groot avontuur te worden.

OMG, goedkope rip-off van Chinatown?

BigMikeLover4000
Big Mike is beter