Los Angeles Overnight (2018)

Verenigde Staten / Australië
Thriller

geregisseerd door Michael Chrisoulakis
met Arielle Brachfeld, Azim Rizk en Ashley Park

Priscilla woont in Los Angeles en werkt in een restaurant. Ze droomt ervan actrice worden en doet de ene na de andere auditie. Priscilla krijgt echter geen rollen aangeboden en denkt erover na terug te keren naar haar geboortestad. Daar komt verandering in wanneer zij een paar duistere klanten hoort praten over een verborgen buit. Priscilla denkt dat het geld haar kan helpen haar droom te realiseren. Samen met monteur Benny gaat zij op zoek naar het geld. Dit brengt echter de nodige problemen met zich mee.