Hellcat's Revenge (2017)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Len Kabasinski
met Lisa Neeld, Deborah Dutch en Adele Crotty

"The Hellcats" is een motorclub met alleen maar vrouwelijke leden. Op een dag wordt de presidente van de club op brute wijze omgebracht. Het motief voor de moord is nog onduidelijk, maar alle dames zijn vastbesloten haar dood te wreken. Kat wordt gekozen tot nieuwe presidente en krijgt de leiding in de zoektocht naar de moordenaar. Tijdens het onderzoek komt de club in contact met een andere motorclub, "The Vipers". Aan het hoofd van de club staat Snake, de ex-vriend van Kat.