Aleksi (2018)

Kroatië / Servië

geregisseerd door Barbara Vekaric
met Tihana Lazovic, Goran Markovic en Leon Lucev

Aleksi is een getroubleerde vrouw van 28 die maar geen baan vindt als fotografe en weer thuis komt wonen. Ze ontloopt haar verantwoordelijkheden en trekt met een aantal mannen op. Zo is er de Amerikaanse fotograaf Christian met wie ze meteen enkele interesses deelt. De lokale muzikant Goran daarentegen kan ze niet uitstaan omwille van zijn traditionele normen en waarden. Toch is er een fysieke band tussen hen merkbaar die ze niet zomaar kan negeren. De oudere en rijke Sloveen Toni is dan weer een player die haar poogt te charmeren met jachten, feesten en drugs.