La Leyenda del Charro Negro (2018)

Mexico
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Alberto Rodriguez
met de stemmen van Benny Mendoza, Erick Elias en Mayté Cordeiro

Na het vrijlaten van de Chupacabras besluit Leo San Juan dat het tijd is om samen met zijn broer Nando terug te keren naar Puebla naar het huis van zijn grootmoeder. Onderweg slaagt Charro Negro erin Leo te verwarren en vanwege hem wordt nu een onschuldig meisje de onderwereld binnen gesleurd. Leo moet noodgedwongen samen met zijn vrienden proberen de schade te herstellen en het meisje te redden.