T-Junction (2017)

Tanzania

geregisseerd door Amil Shivji
met Hawa Alisa, Magdalena Christopher en Cojack Chilo

Fatima en Maria ontmoeten elkaar in de wachtrij van een ziekenhuis. Op het eerste gezicht hebben de twee meisjes weinig gemeen. Maria komt uit de hechte gemeenschap van straatkraameigenaars, een groep aan de rand van de maatschappij die liefde en leed met elkaar deelt. Fatima komt uit een welgesteld Indisch-Tanzaniaans gezin. Toch groeit er langzaam maar zeker een vriendschap tussen hen en vinden ze steun bij elkaar.