ad

Met onder meer: Sarah Jeffery, Sarah Gilman en Courtney Dietz

Releasedatum: 29 april 2018

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Daphne & Velma

"Before Scooby-Doo these B.F.F.s had a clue."

Voordat ze zich aansloten bij Mystery Inc., waren Daphne Blake en Velma Dinkley al beste vriendinnen die mysteries oplossen. Velma gaat naar Ridge Valley High, een innovatieve school vol high-tech gadgets en ultramoderne robots, gesubsidieerd door techmiljardair Tobias Bloom. Daphne is een nieuwe transferstudent en verheugt zich om samen met haar online vriendin Velma naar school te gaan. Terwijl iedereen probeert een zeer gewilde stageplek te bemachtigen bij Bloom Innovative, stuiten Daphne en Velma op een mysterie. Verschillende studenten verdwijnen en duiken later op in een lusteloze, zombie-achtige staat.

imageimageimageimageimageimageimageimage

BlueJudaskiss

Waarom maakt die trailer me veel vrolijker dan ik op voorhand dacht? Ziet er echt heel erg leuk uit

BlueJudaskiss schreef:

Haha oke grapje. Nee dit was heel slecht. Ik had nog gehoopt dat het een parodie was en dat er misschien een dubbele laag in zat, maar die hoop vervloog al heel snel. Actrices doen het leuk, muziek is sfeervol maar de film is zo pijnlijk on-grappig en hysterisch dat ik toch een score geef die een kwart is van wat ik hoopte te geven. Oh ja, en met Scooby Doo heeft dit niets te maken.

avatar van mjk87

mjk87

Dit heeft inderdaad weinig met Scooby Doo te maken, iets dat ik vroeger vaak meekeek (m'n broertje vond het echt leuk en dus stond dit vaak op thuis). Op momentjes is de film nog wel oké en het is lekker fris en enthousiast geacteerd en in elkaar gezet, maar ook wel gericht op een veel jonger publiek. Het einde is nog wel prima, maar tot die tijd weet de film nauwelijks te boeien. 1,5*.

avatar van bjerik76

bjerik76

wat een lage score, de kleurrijke) setting in de trailer en de poster zien er wel oke uit.

er staat trouwens toch bij dat dit allemaal VOOR het scoby doo gebeuren te maken heeft, dus die recencies begrijp ik al niet .

beetje gericht op Disney channel niveau / publiek

bjerik76 schreef:

Maar wat heeft het dan voor zin om de personages twee namen te geven uit de Scooby Doo-reeks? Het had nu voor het verhaal niks uitgemaakt of ze Vanessa & Selena of Britney & Christina had genoemd.