Daphne & Velma (2018)

geregisseerd door Suzi Yoonessi
met Sarah Jeffery, Sarah Gilman en Vanessa Marano

Voordat ze zich aansloten bij Mystery Inc., waren Daphne Blake en Velma Dinkley al beste vriendinnen die mysteries oplossen. Velma gaat naar Ridge Valley High, een innovatieve school vol high-tech gadgets en ultramoderne robots, gesubsidieerd door techmiljardair Tobias Bloom. Daphne is een nieuwe transferstudent en verheugt zich om samen met haar online vriendin Velma naar school te gaan. Terwijl iedereen probeert een zeer gewilde stageplek te bemachtigen bij Bloom Innovative, stuiten Daphne en Velma op een mysterie. Verschillende studenten verdwijnen en duiken later op in een lusteloze, zombie-achtige staat.

avatar van BlueJudaskiss
Waarom maakt die trailer me veel vrolijker dan ik op voorhand dacht? Ziet er echt heel erg leuk uit

avatar van BlueJudaskiss
BlueJudaskiss schreef:

Haha oke grapje. Nee dit was heel slecht. Ik had nog gehoopt dat het een parodie was en dat er misschien een dubbele laag in zat, maar die hoop vervloog al heel snel. Actrices doen het leuk, muziek is sfeervol maar de film is zo pijnlijk on-grappig en hysterisch dat ik toch een score geef die een kwart is van wat ik hoopte te geven. Oh ja, en met Scooby Doo heeft dit niets te maken.