Triassic World (2018)

Sciencefiction / Horror

geregisseerd door Dylan Vox
met Shellie Sterling, Joseph Michael Harris en Thomas Varga

Wetenschappers slagen erin dinosaurussen tot leven te wekken. De organen gebruiken ze voor menselijke orgaantransplantaties. De bloeddorstige dinosaurussen, die bijna onaantastbaar zijn, slagen er echter in te ontsnappen uit het laboratorium. Het is nu aan de wetenschappers hen te stoppen.

avatar van Rico120
ik zeg skippen wand dit ziet er nep uit

avatar van Chelsea94
Tja The Asylum, dan weet je eigenlijk al wel wat je kan verwachten.
Verbaas me erover dat dit bedrijf nog winst weet te maken ook met alle troep die ze produceren.

avatar van BlueJudaskiss
Tja The Asylum, dan weet je eigenlijk al wel wat je kan verwachten.

Dat komt omdat mensen zoals jij er naar kijken

avatar van Filmkonyn
Tja The Asylum, dan weet je eigenlijk al wel wat je kan verwachten.

Ze maken ook veel dingen voor TV die zenders dan kopen (Syfy, Lifetime, Animal Planet, TV One en anderen)

De film zelf stelt uiteraard niets voor, maar dat weet je voordat je er aan begint. Elke Asylum film die uitkomt, kijk ik weer en elke keer is het weer lachen om de belachelijke dingen (je moet iets op je vrijdag avond).

1 klein dingetje was voor mij een frustratie. Ik weet dat het Asylum is en dat je niets als een normaal denkend mens kan verwachten, maar Waarom is fase 4 een gas die iedereen en alles doodmaakt en fase 5 de chip die zorgt dat de dieren alleen dood gaan?? Er moest waarschijnlijk wer een andere plot twist komen

Wat ik wel moet toegeven is dat de special effects erop vooruit zijn gegaan. Verwacht geen 100 miljoen hollywood special effects, maar sommige dingen zijn beter dan vroeger

avatar van Chelsea94
Filmkonyn schreef:

Waarschijnlijk komt er nog een Triassic World 2

avatar van Filmkonyn

Waarschijnlijk komt er nog een Triassic World 2

Ik hou m'n agenda vrij...

avatar van Phantasm
Ik vond het wel grappig om naar te kijken, hoe verzin je het allemaal.

avatar van thunderball
Deze vandaag ook eens bekeken (vriendin had 'm een keer goedkoop aangeschaft).

Ik verwachtte er helemaal niets van en dan vallen in ieder geval de SFX nog mee, die waren eigenlijk best goed. Niet van een miljoenen kostende Hollywood productie niveau, maar voor zo'n B-filmpje zeker niet slecht.

Helaas, helaas kun je dat niet zeggen van het verhaal, want dat was eigenlijk nauwelijks aanwezig, er was geen echte opbouw, het ging nauwelijks ergens naar toe en het acteerwerk was ook zeer mager.

Dat maakte het kijken ook niet erg aantrekkelijk en de film was niet fout genoeg, om het echt (onbedoeld) grappig te laten worden, waardoor ik na een minuut of twintig voornamelijk zat te hopen dat de anderhalf uur snel voorbij zouden geraken.

Geen aanrader en niet de aanschaf waard.

Een drie ofwel 1,5 ster.

avatar van schumacher
Was nog vermakelijk en met de gebruikelijke slechte acteerprestaties in zo films en een nauwelijks tot geen verhaal . Mijn 2.5 is als b-film die ik beoordeel.