Sin Muertos No Hay Carnaval (2016)

Ecuador / Mexico / Duitsland
Thriller

geregisseerd door Sebastián Cordero
met Daniel Adum Gilbert, Victor Arauz en Diego Cataño

In de chaotische en warme stad Guayaquil wordt een stuk grond bezet. Een rijke jongeman is van plan 250 families uit te zetten die op het land zitten dat hij van zijn vader heeft geërfd. De leider van de krakers is klaar om te onderhandelen, wetende dat een uitzetting niet zonder slachtoffers gepaard zal gaan. De bewoners worden angstig zodra er verraad dreigt.