Sezn@mka (2016)

Alternatieve titel: Dating Site

Tsjechië

geregisseerd door Zita Marinovová
met Marie Dolezalová, Adéla Gondíková en Jirí Langmajer

De baas van een datingsite krijgt veel klachten van teleurgestelde dames die van zijn site gebruikmaken. Hij besluit de reputatie van zijn bedrijf te gaan redden en te bewijzen dat niet alle mannen idioten zijn. Hij gaat zelf als date fungeren en cliënten te gaan ontmoeten. Bewapend met alle gegevens vanuit hun questionnaires zal hij opvallen als man van hun dromen. Na enkele succesvolle afspraakjes verdwijnt hij mysterieus, want hij is getrouwd en hoeft niet meer te daten. Alles gaat goed tot een vriendin van zijn vrouw zich aanmeldt.