Tracing Skylines (2013)

Documentaire / Sport

geregisseerd door Tyler Hamlet
met Sean Pettit, Karl Fostvedt en Bobby Brown

Zes professionele skiërs en hun beste vrienden beginnen aan hun eigen interpretatie van de "reis van hun leven", die hen naar nieuw en onbekend terrein brengt. Sean Pettit waagt zich dieper in zijn eigen Brits-Columbia met Pep Fjuas. Seth Morrison kiest een afgelegen vuurtoren in Alaska uit als thuisbasis, waar hij een helikopterexpeditie begint en nieuw terrein ontdekt. Karl Fostvedt brengt skiën in de stad naar een heel nieuw niveau in de betonnen jungle van Detroit. We zien Julien Regnier in een trektocht over de slopende 180 kilometer lange historische Hoge Alpenroute tussen Chamonix, Frankrijk en Zermatt, Zwitserland. Als laatste brengt Bobby Brown de groep weer bij elkaar om een seizoen dat niet snel vergeten zal worden af te sluiten.