Zero 3 (2017)

Litouwen
Komedie / Actie

geregisseerd door Emilis Velyvis
met Andrius Bialobzeskis, Ramunas Rudokas en Inga Jankauskaite

Zero 3 toont de corruptie, algemene leugenachtigheid en dubieuze zakelijke beslissingen die binnen de politiek in Litouwen een grote rol spelen. Een openbare aanklager die zich bezighoudt met drugsgerelateerde zaken kondigt aan een veiling te organiseren waarbij videobeelden ter beschikking gesteld worden die carrières zouden kunnen verwoesten. Hoe ver gaan de rijken om hun zin te krijgen?