1921 (2018)

India
Horror / Romantiek

geregisseerd door Vikram Bhatt
met Zarine Khan, Karan Kundrra en Manjit Singh

Het verhaal speelt zich af in het begin van de jaren twintig. Een rijke man ontdekt de ongelofelijke muzikale talenten van Ayush en vraagt hem om voor zijn landhuis te zorgen, in ruil waarvoor hij de educatieve kosten voor hem zal betalen. Ayush is hiermee dolgelukkig en neemt zijn intrek in het landhuis. Hij wordt hartelijk ontvangen door zowel de huishoudster als de conciërge van het huis. Maar drie maanden later doet Ayush wat papierwerk wanneer hij wordt geconfronteerd met een aanval van paranormale activiteiten, die gecreëerd zijn door een meedogenloze en vervloekte geest.