Onze Manier van Leven (2018)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Jack Janssen

Deze documentaire volgt de oprichters van de politieke partij DENK, Tunahan Kuzu en Selçuk Öztürk, in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van maart 2017. Niet eerder is het politici met een migrantenachtergrond gelukt om met een eigen partij in het Nederlandse parlement gekozen te worden. Terwijl andere media tijdens de campagne buiten de deur worden gehouden, heeft documentairemaker Jack Janssen vanaf de oprichting van DENK toegang achter de schermen. Door zijn camera beleven we het roerige verkiezingsjaar, waarin de PVV van Wilders lang aan kop gaat.