Smaller and Smaller Circles (2017)

1 stem

Filipijnen
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Raya Martin
met Nonie Buencamino, Sid Lucero en Bembol Roco

Nadat een gemutileerd lichaam van een jongen is teruggevonden, worden de Jezuïeten Gus Saenz en Jerome Lucero bij het onderzoek betrokken. Gauw wordt duidelijk dat er een seriemoordenaar in het spel is die op kinderen jaagt die, om te overleven, op de vuilnisbelt werken.

avatar van Darbie
Langdradig, spanningsloos en zéér katholiek.

Gemaakt door de in 2017 opgerichte " TBA studios " , een film-productiebedrijf uit Manilla, dat het niet in z'n hoofd zal halen film te maken die de huidige president van de Filipijnen Rodrigo Duarte zouden kunnen schaden.