Accidental Anarchist (2017)

Verenigd Koninkrijk / Irak / Spanje / Syrië / Verenigde Staten
Documentaire / Biografie

geregisseerd door John Archer en Clara Glynn

Na veertien jaar op het hoogste niveau van het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken legde Carne Ross zich neer bij de leugens van zijn land over de oorlog in Irak. Hij begon aan een buitengewone zoektocht naar nieuwe vormen van sociale en politieke organisatie in de Verenigde Staten, Europa en Syrië. Een inspirerende reis naar de mogelijkheden van een betere samenleving.