• 8.561.770 stemmen

Speelduur:

Oorsprong: België

Geregisseerd door: Dries Vos

Plot Ibiza

De mislukte televisiepresentator Tom is getuige op het huwelijk van zijn beste vriendin op Ibiza. Bij aankomst op het eiland krijgt hij de resultaten binnen van zijn medisch onderzoek. Hij blijkt ongeneeslijk ziek te zijn en heeft nog maar enkele weken te leven. Hij besluit met zijn vrienden Mark en Fred te genieten van het leven door zijn bucketlist af te werken en het geld te laten rollen. Ook verbreekt hij alle contact met zijn oude leven. Dan verneemt hij nieuws.

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

Daar gaan we weer met het thema "ongeneeslijk ziek".

Denk dat de Vlaamse cinema ook een beetje ongeneeslijk ziek is.

avatar van John Milton

John Milton

- Opnames van Vlaamse film 'Ibiza' liggen stil na financiële problemen - Film - KnackFocus

- Drie jaar na de opnames: wat is er gebeurd met de ‘verdwenen’ Vlaamse film ‘Ibiza’?

Een Vlaming die me kan vertellen of dit nog een kans heeft om uit te komen ooit? Dat tweede (recentere) artikel zit achter een abonnee-wall. Oogt mij dat deze film iig wel ongeneeslijk ziek is, zoals Filmkriebel in feite al constateerde.