Big Bear (2017)

geregisseerd door Joey Kern
met Pablo Schreiber, Adam Brody en Ahna O'Reilly

Joe’s verloofde Jess heeft hem laten zitten voor een andere kerel. Met tegenzin besluit hij toch maar naar zijn vrijgezellenfeest te gaan, naar de Big Bear Lake in Noord-Californië. Hij wordt verwelkomd door zijn vrienden Eric, Nick en Colin waar hij de vreugde bederft door te erkennen dat de bruiloft is geannuleerd. Joe zit in zak en as maar Eric heeft een plan in petto om dit probleem op te lossen...

avatar van Drifter
Het begint als een standaard bachelor party film, beetje hangover idee. Maar gaandeweg wordt het een heel andere film. Hoewel het geen echte diepgang heeft zit er toch meer in dan verwacht.
De moraal van het verhaal is wat simpel uitgewerkt maar zit er zeker in.