Chef (2017)

India

geregisseerd door Raja Menon
met Saif Ali Khan, Padmapriya en Dhanish Karthik

De film vertelt het verhaal van Roshan Kalra. Roshan Kalra is een chef-kok van beroep en voor hem gaan eten, liefde en werken allemaal samen. Zijn passie voor zijn werk gaat boven alles, zelfs zijn familie. Hij leeft uit de buurt van zijn vrouw Radha Menon en zoon Aari. Na een lange tijd besluit hij om zijn zoon in Cochin te bezoeken en samen hebben ze een leuke tijd. Totdat hij zich realiseert dat ondanks zijn ambities en passies, hij meer tijd wil doorbrengen met zijn zoon. Hij neemt ontslag en begint samen met zijn zoon een foodtruck. Remake van Chef (2014).

Meestal zijn het de Amerikaanse films die de remake's zijn. In dit geval dus andersom.