Yo Soy un Político (2016)

Alternatieve titel: I Am a Politician

Puerto Rico

geregisseerd door Javier Colón Ríos
met Lillian Hurst, Carlos Rivera Marchand en Denise Quiñones

Carlos, een voormalig filmmaker die onlangs uit de gevangenis is vrijgelaten, is op zoek naar een baan waar hij veel geld kan verdienen zonder veel te moeten werken. Na overleg met zijn celgenoot Cangri besluit hij om mee te doen aan de verkiezing voor gouverneur van Puerto Rico. Zoals elke politicus is hij op zoek naar het beste voor zijn land en natuurlijk ook voor zichzelf. Tijdens zijn campagne wordt hij verliefd en begint zijn visie te veranderen.