Nabospionen (2017)

1 stem

Denemarken
Animatie / Familie

geregisseerd door Karla von Bengtson
met de stemmen van Simone Edemann Møgelbjerg, Dar Salim en Anne-Grethe Bjarup Riis

De 10-jarige Agathe-Christine wordt ook wel AC genoemd. Ze is een buitenbeentje en gek op mysteries. De kelder in haar huis heeft ze omgetoverd tot een klein detectivebureau. AC’s eerste mysterie lijkt zo opgelost, maar het duurt niet lang voordat ze verstrengeld raakt in een behoorlijk ingewikkelde situatie.

avatar van K. V.
Deze animatiefilm eens bekeken en prima kijkvoer voor de jongere kijkers. Niet zo'n lange speelduur en er viel genoeg te beleven.
De tekenstijl was nog apart, maar had wel iets, zeker met het thema mysterie.
Leuk om eens gezien te hebben.