Goodbye Darling, I'm Off to Fight (2016)

Alternatieve titel: Ciao Amore, Vado a Combattere

Italië / Thailand / Verenigde Staten
Documentaire / Actie

geregisseerd door Simone Manetti
met Chantal Ughi, Andrew Robert Thomson en Anissa Meksen

Ze was model en actrice. Nu doet ze aan gevechtsport. Na een breuk met haar verloofde in 2008 in New York ontdekt Chantal het thaiboksen: het enige middel om haar woede kwijt te kunnen. Ze neemt een vlucht naar Thailand, aanvankelijk voor enkele weken, maar blijft meerdere jaren en neemt er deel aan belangrijke bokswedstrijden. Ze behaalt vier wereldtitels en lijkt zichzelf terug te vinden. En toch beseft ze dat ze haar demonen uit haar verleden nog lang niet kwijt is. Ze slaagde er enkel in die gedurende enkele jaren te verbergen.