Capture Kill Release (2016)

Canada
Horror / Thriller

geregisseerd door Nick McAnulty
met Jennifer Fraser, Jon Gates en Farhang Ghajar

Een jong ogenschijnlijk normaal echtpaar maakt plannen om een ​​willekeurige vreemdeling te doden. Om te zien hoe het voelt, om te kijken of ze er mee weg kunnen komen. Maar dan verandert er iets...

avatar van Elchapo
Een home made video over 2 mensen die tot in de puntjes een moord beramen,uitvoeren en weer de sporen uitwissen.veel bloed en geschreeuw maar een film van niks.......1 star.

avatar van Actarus
Ben je fan van Found Footage en horror, dan moet je deze gewoon zien! Nee, geen hoogstaande film, maar best te pruimen en vrij origineel in het gerne. Creepy dat normaal lijkende mensen zulke moordadige gedachten kunnen hebben, na deze film lijkt iedereen verdacht . De 2 hoofdacteurs doen het geweldig, en wonnen verschillende prijzen op menig horror-festivals.