Casa Roshell (2017)

Mexico / Chili
Documentaire

geregisseerd door Camila José Donoso
met Roshell Terranova, Liliana Alba en Lia Garcia

Mexico-Stad. Binnen knipperen de lichten, maar de tafels zijn leeg. Toch zijn de voorbereidingen in volle gang en binnenkort zijn vaste categorieën niet meer van toepassing: stoppels worden verwijderd, make-up wordt aangebracht en haarlokken worden op hun plaats gekruld. Er is tijd voor een les voordat de festiviteiten beginnen, om het lopen te oefenen, rekening te houden met de letters van het alfabet en na te denken over wat voor soort meisje te zijn. Een documentaire over mannen die zich als vrouwen kleden.