Trolland (2016)

Alternatieve titel: Trollz

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Ron Thornton
met de stemmen van Jerry O'Connell, Dick Van Dyke en Ja Rule

Een groepje trollen woont in de buurt van een kampeerterrein. Eens per jaar houden zij een wedstrijd. De trol, die die dag de meeste grappen met een mens uithaalt, wint de wedstrijd. Één van de trollen, genaamd Fenn, vind het niet leuk om grappen met mensen uit te halen en weigert mee te doen aan de wedstrijd. Fenn raakt bevriend met Hayden, een jongetje dat verblijft op het kampeerterrein. Olaf, een man die werkt op het kampeerterrein, is vastbesloten een trol te vangen. Op deze manier kan hij bewijzen dat trollen echt bestaan. Het is nu aan Fenn om zijn familie en vrienden te beschermen.

avatar van huppelepup
Te beoordelen naar de trailer is dit een nieuw dieptepunt van 'The Asylum'.
Je moet toch wel een beetje masochistisch zijn om hier vrijwillig naar te kijken.