Pork Pie (2017)

Nieuw-Zeeland
Komedie / Roadmovie

geregisseerd door Matt Murphy
met Dean O'Gorman, James Rolleston en Ashleigh Cummings

Pork Pie volgt de escapades van een trio dat elkaar per toeval ontmoet, om vervolgens Nieuw-Zeeland van Noord naar Zuid in z'n geheel te bereizen. Politieachtervolgingen, mediahetzes en protesten flitsen al reizend in een gele Mini voorbij. Het doel: het vinden van verloren liefde in het zuidelijke Invercargill.

avatar van Drifter
Leuke roadmovie.

avatar van Pazmaster
Redelijke roadmovie over drie mensen die per toeval samen een roadtrip maken in een gele mini. Van de humor moet de film het niet hebben, meer dan een paar keer grinniken zat er niet in, maar het is allemaal vrij luchtig en het kijkt lekker weg. De cast speelt best oké.

Leuke film om een keer gezien te hebben. Het Nieuw-Zeelandse decor is enig mooi.

avatar van 93.9
Zeer matig!