Where Horses Go to Die (2016)

Frankrijk

geregisseerd door Antony Hickling
met Jean-Christophe Bouvet, Stéphanie Michelini en Christophe Perez

Daniel is een beeldend kunstenaar die geen inspiratie meer vindt. Gedurende zijn nachtelijke zwerftochten in een leuke plek ontmoet hij drie meisjes van de nacht, de ene al gekker dan de andere, wanneer hij een drama bijwoont... In het hart van deze surrealistische avond zullen de meest extravagante dromen en de donkerste angsten van Manuela, Divine en Candice zich onthullen. Manuela, een transgender vrouw met een duister verleden, heeft een nachtclub. Divine, een transseksuele prostituee, droomt van een 'normaal' leven, om een gezin te stichten. Candice, een vrouw van lichte zeden, hoopt om een goede zangeres te worden, maar het leven schenkt haar geen cadeaus.