Solitude (2014)

Alternatieve titels: American Beast | Beast of Prey

Komedie / Horror

geregisseerd door Livingston Oden en Taylor Scott Olson
met Armin Habibovich, Victoria Lachelle en Brent Latchaw

Na de dood van zijn moeder krijgt James Erikson toegang tot een oude locker. Deze was haar eigendom en blijkt gevuld te zijn met mysterieuze documenten en krantenknipsels, die over de familie van James gaan. Hij verdiept zich in de documenten en doet de ontdekking dat een kwaadaardig wezen het al lange tijd op zijn familie gemunt heeft. Hij besluit de zaak verder te onderzoeken. Zijn zoektocht leidt hem naar het kleine dorpje Solitude.