• 8.603.011 stemmen

Genre: Muziek

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Victoria Wood

Met onder meer: Imelda Staunton, Michael Ball en Conleth Hill

IMDb beoordeling: 7,6 (398)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot That Day We Sang

Manchester in de jaren 1929 en 1969. Het verhaal van twee eenzame mensen van middelbare leeftijd, Tubby en Enid, die een een tweede kans in hun leven krijgen wanneer ze door de kracht van muziek terugvallen op hun emoties. Ze vinden de liefde na een Tv-programma waarin ze herenigd worden.

imageimage

avatar van 606

Leuk, heel leuk, mooie muziek en mooie aankleding en de tijdsprong tussen 1929 en 1969 is mooi uitgevoerd.