Jakten på Berlusconi (2014)

Alternatieve titels: The Hunt for Berlusconi | Chasing Berlusconi

Noorwegen
Komedie / Actie

geregisseerd door Ole Endresen
met Edward Schultheiss, Morten Ramm en Henriette Steenstrup

Bjarte is de meest succesvolle en populaire jockey. Maar wanneer hij door het nuttigen van teveel bier en fastfood steeds dikker wordt en niet meer de beste paarden mag rijden, moet hij andere manieren vinden om te kunnen blijven winnen en zijn schuldeisers tevreden te houden. Zijn oplossing: het beste paard -genaamd Berlusconi- drogeren en zijn geld zetten op de nummer twee. Wanneer dit mis gaat en Bjartehet paard besluit te kidnappen, ontstaat er een klopjacht en krijgt hij een hele rits vreemde en dubieuze figuren achter zich aan.