My Life Directed by Nicolas Winding Refn (2014)

Documentaire

geregisseerd door Liv Corfixen
met Nicolas Winding Refn en Ryan Gosling

Liv Corfixen, de vrouw van de Deense regisseur Nicolas Winding Refn, volgt haar man tijdens de gecompliceerde productie van zijn film Only God Forgives. Refn zwoegt met zijn artistieke identiteit en voelt de druk die op hem ligt nadat zijn vorige film (Drive) een groot succes werd.

avatar van John Milton
Als ik de reviews zo zie, is het meer aanvulling dan essential viewing, maar ik wil dit toch wel zien. Jammer dat het bij ons niet gewoon op Netflix staat.