For Better or Worse (1995)

Actie / Komedie

geregisseerd door Jason Alexander
met Jason Alexander, James Woods en Lolita Davidovich

Chronisch verliezer Michael Makeshift bezoekt de bijeenkomsten van de Anonieme Alcoholisten om gezelschap te hebben. Hij heeft een 'videohond' op tape omdat een echt huisdier hem in de steek zou laten. Maar dan krijgt hij van zijn schurkachtige broer Reggie het verzoek om een paar dagen op zijn bruid Valerie te letten zodat hij een duistere zakendeal kan sluiten. En wat kan er nou fout gaan? Behalve dan dat Michael en Valerie verliefd worden.

avatar van jedymaster
george uit seinfeld die een film maakt, omdat ik fan ben van seinfeld was de film wel te pruimen maar de muziek was zwaar klote

Hier kunnen we simpel over zijn:
gewoon niet leuk..basta.