Sluizer Speaks (2014)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Dennis Alink
met George Sluizer, Johanna Ter Steege en Gene Bervoets

'Sluizer Speaks' vertelt het verhaal van filmmaker George Sluizer (Spoorloos, Dark Blood) vanaf het moment dat hij besluit om zijn nooit afgeronde film 'Dark Blood' eindelijk af te maken. Sluizer is echter al op leeftijd en kan volgens de doktoren vanwege een slagaderbreuk ieder moment dood neervallen. Terwijl hij worstelt met zijn gezondheid en zijn film kijkt hij terug in de tijd naar zijn roerige leven in de filmindustrie.

avatar van Mochizuki Rokuro
Donderdag 24 september te zien op het NFF: Sluizer Speaks | Nederlands Film Festival
Helaas maar één voorstelling, op een datum dat ik niet kan.

In aanwezigheid van de regisseur??

Ja hoor, ik ben er bij!

avatar van de grunt
Krijgt dit zeer interessante werk een dvd release? Prachtige poster trouwens.

avatar van Drs. DAJA
Die gaat er zeker komen! We zijn nu echter nog in gesprek met een paar festivals en eventuele uitzending. Het moment dat een DVD online zou uitlekken is hij voor festivals en tv-zenders heel veel waarde kwijt...

Waarschijnlijk komt de DVD volgend jaar uit!

avatar van de grunt
Bedankt voor je reactie Dennis. Mooi nieuws. Ik blijf het volgen.

avatar van fappie
Drs. DAJA schreef:

Waarschijnlijk komt de DVD volgend jaar uit!

Al meer ontwikkelingen dan? Waarom niet op Netflix bijvoorbeeld?

Al iets meer bekend over een DVD release? Ik heb al €10 apart gelegd

avatar van Drs. DAJA
September 2017! Gelijktijdig met een boxset! VOD zijn we over in gesprek!

Een boxset met het oeuvre van Sluizer? Wie gaat die uitgeven?

avatar van Knisper
Drs. DAJA schreef:
September 2017! Gelijktijdig met een boxset! VOD zijn we over in gesprek!
Al nieuws?

avatar van Drs. DAJA
Jazeker! Release staat voor het voorjaar 2018 gepland.

Update ?

avatar van Drs. DAJA
Inmiddels wordt het najaar 2018. Het duurt wat langer met het printen van de box en het boek. in Cannes is wel de nieuwe 4K transfer van Joao en het Mes vertoond en die zag er echt prachtig uit!

Ook leuke / andere extra's verder bij de box?

avatar van Drs. DAJA
Daar zijn ze inderdaad mee bezig! Zodra de samenstelling van de extra’s (zitten natuurlijk ook rechten op...) definitief is zal ik hem posten!