• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.230 gebruikers
  • 9.386.830 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Ajax&Filmfreak

• 3372 berichten
  • 3735 stemmen

lekker hoor! ik sta als olvg ipv ajax... in de poel.

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

Ik weet door al die tourpouls niet meer wie ik nou waar heb genomen. Maar Wiggins had ik geloof ik bij Rondemaster. Larsson ook dacht ik, maar die werd potdorie net elfde.

Genoten. Dat is zeker. Astana maakte echt indruk, mijn hemel zeg. Ook erg sterk vond ik Kreuziger, belangrijke kandidaat Witte trui (naast Schleck en Gesink). Gesink reed netjes zonder een grootse indruk te maken. maar verder zegt deze uitslag minder dan sommigen beweerden. De laatste week, daar gaat het om deze tour. Je kunt in de laatste week nog ontzettend veel goedmaken of verprutsen. Het podium en eigenlijk gewoon de hele top 10 gaat bestaan uit renners die pieken in de laatste week.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

otherfool schreef:

Over 2 uurtjes de avondetappe! Senk you!

Zo is het.

Ik ben trouwens nog nooit zo geobsedeerd geweest van de Tour als dit jaar. Waanzin.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ach joh. Mijn Secret Weapon is er ook nog.

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kutmaand op sportgebied zeg. Weer een maand continue dat slaapverwekkende Tour de France gedoe tegen komen op tv en internet

Zo voel ik me met 10 maanden voetbal per jaar...

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

starbright boy schreef:

maar verder zegt deze uitslag minder dan sommigen beweerden. De laatste week, daar gaat het om deze tour. Je kunt in de laatste week nog ontzettend veel goedmaken of verprutsen. Het podium en eigenlijk gewoon de hele top 10 gaat bestaan uit renners die pieken in de laatste week.

Maar als Astana in de ploegentijdrit de andere concurrenten op nog eens 2 minuten zet zie ik dat niemand meer goed maken hoor.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Zo is het.

Ik ben trouwens nog nooit zo geobsedeerd geweest van de Tour als dit jaar. Waanzin.

Hier nog eentje. Ik zou er gewoon voor thuis blijven.

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

eRCee schreef:

Maar als Astana in de ploegentijdrit de andere concurrenten op nog eens 2 minuten zet zie ik dat niemand meer goed maken hoor.

Ik serieus wel. Als Astana in de derde week zou verzwakken (of door ruzie verscheurd wordt) is het verschil van de eerste week niets meer waard. De tour wordt beslist in de laatste week, niet eerder. Als Sastre iedereen eruit klimt in de laatste week wint hij bijvoorbeeld gewoon de tour.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

En ja hoor, Rondemaster is inmiddels binnen. De 10 deelnemers:

1 Team Theofiel 51.909.000

2 Boogerd United 51.591.500

3 Notoire Hardrijders 51.566.500

4 Jan Anton Pijl 51.467.000

5 Grauschwitz 51.396.000

6 Team Historia 51.384.500

7 otherfools 51.320.500

8 Kostana 50.630.500

9 Diego de Klasbak 50.301.000

10 stinissen 48.900.000

Team Theofiel maakte met 6 renners winst, en derhalve met 3 verlies. Meteen een behoorlijke voorsprong op het peleton. Stinissen zat een paar daagjes fout (of heeft geen zin in rouleren) en had alvast een paar sprinters opgesteld, het leverde hem de rode lantaarn op.

Morgen meteen een lastig in te schatten etappe, gaan we sprinten of komt er toch een groepje voorop?

[Ducrot Mode] We gaat het meemaken! [/Ducrot Mode]

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hier nog eentje. Ik zou er gewoon voor thuis blijven.

Ik blijf er voor thuis en heb om 4 uur m'n telefoon uitgedaan

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

Zowaar op 1 in de MM-league bij rondemaster. Dat is mooi.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

starbright boy schreef:

Zowaar op 1 in de MM-league bij rondemaster. Dat is mooi.

Niemand wil toch het geel na de eerste dag, wat een druk!

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Cancellara's tweede deel was spectaculair, maar ik had na Zwitserland niet anders verwacht.

Had voor een sensationele Tour gehoopt dat Contador tijd zou verliezen, maar hij was zeer sterk. Verwacht dat het verschil in het hooggebergte nog een stuk groter is. Hij was al de grote favoriet, nu nog meer.

Wel heel veel kandidaten voor plek 2 in mijn ogen.

Verrassend sterk vond ik Andy Schleck en Nibali. Armstrong viel me wat tegen. Menchov stelde zwaar teleur. Terwijl hij zo'n constante renner is. Daar moet iets aan de hand zijn geweest, lijkt me. Is daar iets over bekend?

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

starbright boy schreef:

Als Sastre iedereen eruit klimt in de laatste week wint hij bijvoorbeeld gewoon de tour.

Ja dat snap ik. Maar dat is pure theorie.

Over morgen: dat wordt 100% zeker sprinten.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Koekebakker schreef:

Daar moet iets aan de hand zijn geweest, lijkt me. Is daar iets over bekend?

Ducrot suggereerde dat hij misschien niet scherp genoeg was (mogelijk na z'n Giro) en eigenlijk vind ik dat wel steekhoudend klinken. Hoe vreemd het natuurlijk ook is.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Hij heeft te vroeg gepiekt. Maar hij gaat heus nog wel punten pakken.

Wat word de top 10 morgen volgens jullie?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Lees dat 'hij niet in zijn ritme kwam '. Tja.

Hij wijt het mogelijk aan het feit dat hij vijf weken geen competitie heeft gehad, maar dat had hij vorig jaar ook niet, concludeert hij zelf ook.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat word de top 10 morgen volgens jullie?

1. Cavendish.

2-9. De Columbia-trein.

10. De rest.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Ja dat snap ik. Maar dat is pure theorie.

Over morgen: dat wordt 100% zeker sprinten.

Ik heb nog even dat parcours erbij gepakt en ik denk dat je gelijk krijgt, ik dacht dat ook de finale wat meer pukkeltjes had. Al weet ik niet hoe de aankomst erbij ligt.

Als het sprinten wordt is er maar 1 favoriet, maar ik zet stiekem in op Feillu waar ik om onduidelijke redenen een grenzeloos vertrouwen in heb.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als spuit-elf heb ik me ook nog even aangemeld voor de rondemaster.

Sorry, maar ik kan niet nalaten nog even met mijn prestatie van vandaag te pronken.

1 wavanbuuren * 63 52.326.000

2 Team Theofiel 1003 51.909.000

3 Boogerd United 3513 51.591.500

4 Notoire Hardrijders 3731 51.566.500

5 Jan Anton Pijl 4752 51.467.000

6 Grauschwitz 5459 51.396.000

7 Team Historia 5602 51.384.500

8 otherfools 6260 51.320.500

9 Kostana 13930 50.630.500

10 Diego de Klasbak 16447 50.301.000

11 stinissen 22972 48.900.000

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Erg netjes.

Ik heb een vraag over die site van sportpools.net. Ik sta namelijk wel als lid van de Moviemeter subleage ingeschreven maar als ik dan bij mijn team kijk doe ik niet mee met de ranglijst voor deze subleage. Maar ik kan me ook niet opnieuw aanmelden ofzoiets. Wie helpt?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Fabelhaftig, wavanbuuren!

En eRCee, ik ben bang dat je dat niet meer gaat lukken, tenzij je de organisatie aanschrijft dat je alsnog graag in de MM subleague wilt...

Spetie

• 38871 berichten
  • 8211 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vind jij. Ik vind alle aandacht voor tennis en wielrennen hier zinloos maar hoor je mij erover?

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kutmaand op sportgebied zeg. Weer een maand continue dat slaapverwekkende Tour de France gedoe tegen komen op tv en internet

Sommige mensen lullen zoveel dat ze maar een kort geheugen hebben blijkbaar.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

otherfool schreef:

En eRCee, ik ben bang dat je dat niet meer gaat lukken, tenzij je de organisatie aanschrijft dat je alsnog graag in de MM subleague wilt...

En ik zou anders eerste staan, eerlijk waar!

Maar goed, jammer dan. Voor hun twee anderen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

Fabelhaftig, wavanbuuren!

Thanks!

Maar Parijs is nog ver zou Joop zeggen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

HSV heeft met FC Twente alsnog een akkoord bereikt over de transfer van Eljero Elia. De 22-jarige vleugelspits tekent voor vijf seizoenen bij de club uit de Bundesliga.

Naast de club uit Hamburg probeerde ook Ajax de behendige aanvaller in huis te halen. De eerdere contacten met beide clubs leverden geen overeenstemming op. FC Twente wilde Elia, die een contract in Enschede had tot 2013,alleen voor de 'hoofdprijs' laten gaan en liefst niet naar een concurrent in de eredivisie.

De transfersom bedraagt rond de tien miljoen euro. Eenvijfde deel daarvan is voor ADO Den Haag, dat Elia in 2007 voor 200.000 euro aan FC Twente afstond.

- Ontzettend blij om eerlijk gezegd.

Zie liever dat Ajax die 8 mil steekt in de achterhoede en evt middenveld.

stinissen (crew films & series)

• 23484 berichten
  • 76997 stemmen

tourpoule.telesport.nl

1. (-) Zna & Ko 192

2. (-) Roel en Jess 188

3. (-) juul0s 187

4. (-) Mahjestic 184

5. (-) Rico 178

6. (-) Hilko 168

7. (-) JFFWD 167

8. (-) Art van MovieMeter 165

9. (-) Spetie 164

10. (-) Soccerfan 159

27. (-) Kos_ 0

Met de opmerking eerste gewin is...

tourpoule.telesport.nl

28. (-) moviemeter 175.2 +175.2

Best goed van de ruim 1500 subleagues

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Notoire Hardrijders ftw!

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

En ik zou anders eerste staan, eerlijk waar!

Maar goed, jammer dan. Voor hun twee anderen.

De tour wacht op niemand

Als afsluiter de Ducrot dag top 3 (allen na te vinden op het ongeëvenaarde http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot)

3. (Over O'Grady) "Er is één botje dat hij nog niet gebroken heeft en dat is zijn oorlel."

2. (Over tijdrijden in het algemeen) "Op een gegeven moment gooi je je bakkes open, en ga je hengsten, rammen, en gooien..."

1. "De weg naar de top is nooit een rechte. Voor de een is 'ie heel steil aan 't begin, voor de ander heel steil op 't einde"

Morgen om 12:00 gaat het circus verder

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

Morgen massasprint. De teams zijn nog vers en er rijden dit jaar redelijk veel sprinters rond. Dus er zijn genoeg teams die zo op een zege gokken. Al helemaal als het groepje dat weg is niet zo groot is. Normaal maakt Cavendish ze allemaal in, al zou op houten banden en een omafiets rijden, dat wel.

Gevolg: Een peperduur Rondemaster team. En die sprintteams worden alleen maar duurder ook de komende dagen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.