• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.917 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

joyce.bb

• 41 berichten
  • 0 stemmen

zullen we t even over heracles hebben?

helaas maar gelijk gespeeld gisteravond.

Ik ben geen heracles supporter,eerder tegenstander,met mijn fc twente hart,maar toch, tegen zn stomme club als nec..verdienen ze vol de overwinning.

Geruchten zijn deze: dat ajax met al dat geld van suarez de sterspelers bij psv en twente weg wil kopen,...dat is hun manier van winnen ...???

icm-alias bm.silverlake doet u de groeten

edit: ik vind ajax een goede club,maar niemand kan mij wijsmaken dat het merendeel van de ajaxspelers een ajaxhart heeft,of van clubliefde heeft gehoord.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Mooi staaltje onzin verkondig je allemaal Joyce, welke sterspelers zou Ajax willen kopen van Twente en PSV dan? En dat de seelctie van Ajax niet vol zit met spelers die clubliefde hebben is niet iets wat je alleen bij Ajax vindt hoor. Die spelers van Twente zijn met de 1e trein vertrokken als er een aantrekkelijke (buitenlandse) club langs komt

Of dacht je dat Janssen en Ruiz zo'n groot Twente hart hebben...

Overigens zag ik Andy van der Meyde wel weer rondlopen in het Supportershome met biertjes in zijn handen, denk niet dat ie ooit nog gaat voetballen haha. En maar afvragen hoe ie zo dik kwam

Zie hem nu ook wel elke wedstrijd in en rondom 410, dus er zijn opzich wel (ex)spelers die clubgevoel hebben.

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik vind er ook niet veel aan hoor. Ik vraag me ook waarom veel Feyenoorders er wat mee hebben. Wel mooie supportersschare, dat wel.

(afbeelding)

(afbeelding)

. De fijnste Britse modellen die Reds fans zijn. Liverpool moet wel iets goed doen dan.

Die eerste is erg lekker, die tweede heeft een freaky alienhoofd(zak over de kop, vlag in de hand, n...... voor je vaderland )

Naomi Watts schreef:

Newcastle, Everton, Plymouth, Hull City, Southampton, om er maar wat op te noemen hebben/zijn dat ook. Ze kunnen You'll never walk alone aardig meebrullen maar de aanhang zijn dan ook niet fanatieker dan deze clubs.

Liverpool aanhang en fanatiek gaat niet goed samen nee. Ze brullen YNWA inderdaad erg mooi. Voor de rest is het weinig verheffend. Er is zoveel beters in Engeland qua publiek.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nog veel werk voor Frank de Boer - sportwereld - AD

Geil fotootje gelijk op de voorpagina van AD Sportwereld Fotosreportage is verder oook wel geinig, mooie shots van (hard)werkende spelers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nu zal Ajax Dost wel ophalen voor een miljoentje of 6, en Heerenveen lacht zich weer de ballen uit hun broek.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Liverpool aanhang en fanatiek gaat niet goed samen nee. Ze brullen YNWA inderdaad erg mooi. Voor de rest is het weinig verheffend. Er is zoveel beters in Engeland qua publiek.

Helemaal mee eens rep. Ik snap ook niet hoe ze zo aan de reputatie komen dat ze zo'n gigantisch fanatiek publiek hebben. Er zijn idd genoeg betere supportersschare in Engeland.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ik mag voor de Ajax fans toch hopen dat Ajax zich richt op iemand als Matavz. Daarbij vergeleken is Dost een soort amateurspits.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Overigens: mensen die Liverpool een saaie club vinden.

Liverpool is gewoon saai. Als club, als stad...gewoon saai. Vind de supporters daar ook altijd een beetje nep. Als je heel vaak you never walk alone zingt maakt je dat niet plots fantastisch. Dat heeft Twente trouwens ook, doet me niks.

Liverpool heeft overigens wel een erg mooi verleden, maar de huidige ploeg is echt waardeloos. Alhoewel Torres-Suarez en daarachter Gerrard wel erg mooi is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ik mag voor de Ajax fans toch hopen dat Ajax zich richt op iemand als Matavz. Daarbij vergeleken is Dost een soort amateurspits.

Jij vind toch alles wat Ajax wil of denkt dom, dus laten we nou niet teveel waarde aan jouw woorden hechten. Net of Matavz ook meer dan Dost heeft bewezen. Leuke speler overigens, maar net als Dost geen wereldtop. Ontloopt elkaar weinig en ik meen dat Napoli ook al bezig is met Matavz te halen. Dost is Nederlands, is jong en talentvol en is betaalbaar. Momenteel het beste alternatief om te halen.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Liverpool is gewoon saai. Als club, als stad...gewoon saai. Vind de supporters daar ook altijd een beetje nep. Als je heel vaak you never walk alone zingt maakt je dat niet plots fantastisch. Dat heeft Twente trouwens ook, doet me niks.

En jullie dan met: Jalalalalalalala Ajax Amsterdam

Liverpool heeft overigens wel een erg mooi verleden, maar de huidige ploeg is echt waardeloos. Alhoewel Torres-Suarez en daarachter Gerrard wel erg mooi is.

En daar doe je Kuyt te kort mee

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bedoelde meer dat Liverpool het imago heeft van een prachtige supportersschare, maar verder dan YNWA komen ze daar niet. Sowieso is sfeer bij Engelse topclubs tegenwoordig ver te zoeken.

Oja, en ik vergat inderdaad Dirrukie Kuijt. Nja, die mag dan eens af en toe invallen als Suarez moe is

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Suárez: 'Ik ga Ajax een beetje missen, maar dit is normaal in het voetbal'

Zaterdag, 29 januari 2011 om 11:30

/

Luis Suárez is gelukkig met de miljoenentransfer naar Liverpool. Ajax ging vrijdag akkoord met het bod van de Premier League-club en de Uruguayaan zet zaterdag zijn handtekening onder een contract tot medio 2016. Suárez, die 4,2 miljoen euro per jaar gaat verdienen, levert Ajax maximaal 26,5 miljoen euro op.

"Ik ben zeker blij", zegt Suárez op de website van Ajax. "Dit is een mooie kans voor mij. Liverpool is een fantastische club, waar iedereen voor wil spelen. Ze behoren altijd bij de eerste vier in Engeland. Het is een beetje een droomclub voor mij." Suárez speelde eerder voor Nacional en FC Groningen

"Ik ga Ajax wel een beetje missen", geeft Suárez aan. "Maar dit is normaal in het voetbal." Afscheid van zijn teamgenoten beperkte zich nog tot sms-berichten", besluit de Zuid-Amerikaan. "Het is nu nog een beetje te vroeg voor mij. Maar maandag ga ik met de jongens praten op De Toekomst." (Voetbalzone)

Lol, elke club waar ie naar toe gaat is zijn droomclub. Dacht altijd dat hij perse naar Spanje wilde. En Ajax gaat ie maar een beetje missen? Terwijl ie altijd riep dat ie Ajacied in hart en nieren was. Maar ja, voor 4.2 mill per jaar zou zelfs RKC mijn droomclub zijn

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

"Dit is een mooie kans voor mij. Liverpool is een fantastische club, waar iedereen voor wil spelen. Ze behoren altijd bij de eerste vier in Engeland.

Hebben ze Luis wat video's uit de jaren 80 laten zien ofzo? Liverpool behoort allang niet meer standaard tot de beste 4.

Man U, Chelsea en Arsenal en dan vechten Tottenham en Manchester City ook nog mee. Liverpool zal als er niet iets geks gebeurd de komende jaren weinig CL spelen. En daarnaast, waarom zou je naar de nr. 4 van Engeland willen? Ik weet zeker als hij tot de zomer had gewacht en in de tussentijd weer goed had gepresteerd, dat club als Man Utd, AC Milan of Chelsea ook wel waren gekomen weer. Maargoed, hij is weg. Ik wens hem het beste, maar sportief gezien zal hij daar weinig winnen.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Ik verwacht geen glorieuze terugkeer van Suarez bij Ajax over enkele jaren nee..

Maar in de tijd dat hij bij Ajax speelde was hij 1 van de grootste Ajacieden en dan niet alleen in woord. Hij heeft altijd alles gegeven voor de club dus in dat opzicht.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Welnee, Suarez zal niet terugkeren. Die gaat misschien nog na Liverpool naar een echt goede club als hij daar goed presteert. En afsluiten zal hij wel bij zijn club in Uruguay doen, Nacional.

Het maakt me wel wat triest, jongens als Suarez en Emanuelson in een ander shirt zien. Op 1 of andere manier hecht je je toch aan die gasten

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Jol: 'Eriksen beter dan Litmanen en Sneijder'

Martin Jol denkt dat Christian Eriksen kan uitgroeien tot de beste 'nummer 10' die Ajax ooit gehad heeft. De coach, die eerder dit seizoen opstapte bij de Amsterdammers, is zeer onder de indruk van de Deen.

Waar Eriksen het onder Jol nog met korte invalbeurten moest doen en dan vaak ook nog eens op de flank werd geposteerd, is de spelmaker onder Frank de Boer een vaste waarde als aanvallende middenvelder. En in die rol maakt hij veel indruk, ook op Jol.

"Eriksen kan de beste nummer 10 worden die Ajax ooit heeft gehad", looft Jol het achttienjarige talent tegenover NUSport. "Voor Jari Litmanen, Dennis Bergkamp, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart stond AC Milan niet op de stoep toen ze zeventien waren. Voor Christian wel. Milan zit al een jaar achter hem aan. Gelukkig heeft Ajax zijn contract tussentijds weten te verlengen."

Toch is het vreemd dat Jol zo hoog opgeeft van Eriksen, aangezien de tiener onder de Haagse coach vooral op de bank zat of op de flank werd ingezet. "Ik had even geen plek in de as", legt de trainer uit. "Maar zodra het kon, liet ik hem meedoen. Desnoods aan de zijkant. Hij kan overal gevaarlijk zijn, al is hij natuurlijk op zijn best als centrale spelverdeler."

Op die positie denkt Jol dat Eriksen het in zich heeft om de absolute wereldtop te bereiken. "Hij speelt tussen de linies, als hij met de bal gaat lopen, is hij niet te houden, maar hij weet ook wanneer hij moet kaatsen. Daarnaast heeft-ie een geweldige vrije trap en kan hij geweldig afmaken."

Hij had geen plek in de as

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dost is Nederlands, is jong en talentvol en is betaalbaar. Momenteel het beste alternatief om te halen.

Maar Dost moet 6 miljoen kosten, he? Dat is nog meer dan el Hamdaoui, die toch wel twee niveau's beter is.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Nou straks krijgen we dat ook nog met mannen als Stekelenburg en Vertonghen. Misschien dat van der Wiel nog weggaat.

Maar daarna is er ook echt niets leuks meer over om weg te kopen. Vertrek van Stekelenburg zie ik vooral niet echt zitten, Vermeer blijft maar een wilde kabouter.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen heeft onder Jol gewoon veel gespeeld hoor. Klopt ook wat Jol zei; de Jong speelde daar en die deed het fantastisch vorig jaar als 10. Overigens overdrijft Jol wel iets over Eriksen. Je moet aardig geniaal zijn om beter dan Litmanen te zijn bij Ajax.

@ Knisper; eerst zou Dost 3-4 miljoen kosten. Als Heerenveen echt 6 wil, dan moet Ajax meteen de onderhandelingen afkappen. Dat zou bezopen zijn, dat is hij nog echt niet waard.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij vind toch alles wat Ajax wil of denkt dom, dus laten we nou niet teveel waarde aan jouw woorden hechten.

. Hou toch je smoel man. Ik bepaal zelf wel wat ik zeg of vind. Net alsof ik het alleen tegen Ajaxgroupies heb hier.

Prima dat je stompzinnig en kritiekloos de hele dag je clubje wil omhemelen, maar laat de woorden van anderen lekker in hun waarde.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik vind er ook niet veel aan hoor. Ik vraag me ook waarom veel Feyenoorders er wat mee hebben. Wel mooie supportersschare, dat wel.

(afbeelding)

(afbeelding)

. De fijnste Britse modellen die Reds fans zijn. Liverpool moet wel iets goed doen dan.

Naomi, hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar.

Veendam gewonnen van Zwolle he?

Ajax is nu echt subtop zeg

De aanval: een jeugdspeler die nog geen heel seizoen goed kan spelen waarschijnlijk een gemankeerde spits die eigenlijk een ''10'' is. Of Hamdaoui die niet past in het systeem. Dan hebben we dat klein opdondertje op rechts die 5 wedstrijden per seizoen lekker balt.

Middenveld hebben we Enoh en De Zeeuw wat middenmoot is en Eriksen die (nog) te licht is voor het echte werk.

Dan achterin geen Urby meer, Blind dus linksback. Goede voetballer, maar nieuwe positie voor hem. Alderweireld en Vertonghen is prima en Wiel is ook redelijk, normaal gesproken. Gelukkig voor Ajax staat er een wereldkeeper op doel.

Best jammer want gaat ten koste van de spanning naar mijn mening, nu alleen PSV en Twente nog serieus meedoen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

. Hou toch je smoel man. Ik bepaal zelf wel wat ik zeg of vind. Net alsof ik het alleen tegen Ajaxgroupies heb hier.

Prima dat je stompzinnig en kritiekloos de hele dag je clubje wil omhemelen, maar laat de woorden van anderen lekker in hun waarde.

Zoals ik al vaker zegt; jij mag zeggen wat je wil, prima als je de hele tijd alles negatief wil benaderen rondom Ajax. Maar zanik dan niet zoals nu dat je er kritieken op krijgt. Je afgunst naar Ajax spat van elke post af, hilarisch

Ik benader de club overigens helemaal niet kritiekloos, maar dat zal jij niet zien want je selecteert toch alleen wat je wil lezen. Ik was na Utrecht vorige week zeer zeer negatief.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

kos schreef:

. Hou toch je smoel man. Ik bepaal zelf wel wat ik zeg of vind.

Het begint inderdaad een beetje vervelend te worden dat sommigen menen hier het topic te moeten dicteren. Reageer inhoudelijk of reageer niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ajax is nu echt subtop zeg

De aanval: een jeugdspeler die nog geen heel seizoen goed kan spelen waarschijnlijk een gemankeerde spits die eigenlijk een ''10'' is. Of Hamdaoui die niet past in het systeem. Dan hebben we dat klein opdondertje op rechts die 5 wedstrijden per seizoen lekker balt.

Middenveld hebben we Enoh en De Zeeuw wat middenmoot is en Eriksen die (nog) te licht is voor het echte werk.

Dan achterin geen Urby meer, Blind dus linksback. Goede voetballer, maar nieuwe positie voor hem. Alderweireld en Vertonghen is prima en Wiel is ook redelijk, normaal gesproken. Gelukkig voor Ajax staat er een wereldkeeper op doel.

Best jammer want gaat ten koste van de spanning naar mijn mening, nu alleen PSV en Twente nog serieus meedoen.

Dit is wel heel negatief bekeken DD...er loopt nog wel genoeg leuks rond hoor en gelukkig is de concurrentie ook niet goed genoeg dat ze elk potje winnen. Maar we zijn momenteel wel de nr 3 favoriet om de titel te pakken inderdaad. Ajax voetbalt eigenlijk best wel redelijk, maar ze missen gewoon een afmaker. Als de Boer er 1 had gehad in zijn wedstrijden, dan had je duels tegen Milan, Vitesse, AZ, Feyenoord en NAC met zeker 3 goals per wedstrijd meer gewonnen, want er werden ongelooflijk veel kansen gecreeerd. Zelfs uit tegen Utrecht had Ajax net voor en net na de rust 2 100% kansen, hoe slecht ze ook speelden. Maak je die, dan speel je andere wedstrijden.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zoals ik al vaker zegt; jij mag zeggen wat je wil, prima als je de hele tijd alles negatief wil benaderen rondom Ajax. Maar zanik dan niet zoals nu dat je er kritieken op krijgt. Je afgunst naar Ajax spat van elke post af, hilarisch

Ik benader de club overigens helemaal niet kritiekloos, maar dat zal jij niet zien want je selecteert toch alleen wat je wil lezen. Ik was na Utrecht vorige week zeer zeer negatief.

Het zal allemaal wel, of je gaat op mijn kritiek in of niet. Maar dingen als 'ik neem jou niet serieus' accepteer ik niet.

Overigens raad ik je aan eens te onderzoeken wat 'afgunst' eigenlijk betekent want volgens mij heb je geen idee wat dat woord betekent.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Het zal allemaal wel, of je gaat op mijn kritiek in of niet. Maar dingen als 'ik neem jou niet serieus' accepteer ik niet.

Overigens raad ik je aan eens te onderzoeken wat 'afgunst' eigenlijk betekent want volgens mij heb je geen idee wat dat woord betekent.

Haha, net of het mij wat uitmaakt wel je wel of niet accepteert. En ik snap het woord prima, dankje.

Jij denkt altijd dat je met laffe, negatieve smileys goedkoop je punt kan maken dus zeur nou niet als je dan negatieve tegenreacties krijgt op die toon.

Inhoudelijk meldt je ook nooit veel moet ik zeggen/ Waar moet ik op in gaan? Noem eens specifieke zaken die je noemde? Je komt alleen met termen dat Ajax eigenlijk debiel is dat ze Dost willen. Waarom? Meldt je niet. Alleen probeer je altijd goedkoop te scoren door er een of achter te zetten. Maar je vind het wel gek dat ik dan zo op jou ga reageren? Neem een voorbeeld aan andere leden hier die wel normaal over de club kunnen praten, ook al hebben ze er een hekel aan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

Afgunst [zelfs. naamwoord] : vervelend gevoel omdat iemand anders iets leuks of moois heeft

Is op jou wel van toepassing inderdaad

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ik vraag me af wat voor leuks of moois dat zou moeten zijn dan.

Hij bedoelt denk ik eerder aversie.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Als kos afgunstig zou zijn zou die net als jullie ook wel succes-supporter zijn geworden van Ajax of PSV ofzo. Waarom zou je afgunstig zijn van iets wat je zelf ook kunt bezitten?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Als kos afgunstig zou zijn zou die net als jullie ook wel succes-supporter zijn geworden van Ajax of PSV ofzo. Waarom zou je afgunstig zijn van iets wat je zelf ook kunt bezitten?

Het feit dat Ajax heel veel geld voor Suarez krijgt en het feit dat Ajax een groot talent als Dost wil zorgt bij hem voor afgunst. Aversie heeft hij ook, maar dat benoemde ik net even niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

'Ajax In gesprek met spits uit Eredivisie'.

Van den Boog verklaarde tegenover de camera's van Eredivisie Live dat Ajax al in gesprek is met een Nederlandstalige spits uit de Eredivisie.

Dan komen er 2 namen bij me op wat evt. mogelijk zou zijn, en jullie mogen me gerust uitlachen bij de tweede. Dost & Castaignos. Zou dat raar zijn? Zouden de supporters dat uberhaupt accepteren?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.