• 17.852 nieuwsartikelen
  • 183.831 films
  • 12.738 series
  • 35.178 seizoenen
  • 658.674 acteurs
  • 200.909 gebruikers
  • 9.505.031 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Maar wie gaat die pass op Rommedahl geven? En het zal toch niet zo zijn dat Dennis na 15 jaar oefenen eindelijk eens een goede voorzet af zal leveren?

Hand of Clod

Rob-bish

Tainted Glove

Stars and Tripe

Die Engelse media maken er toch altijd weer een feestje van he sporza: Engelse kranten: "Hand Of Clod" (hand van stomkop)

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Denemarken is een land waar we echt niet zo maar even van winnen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zeker niet zonder flankspelers met diepgang en met achilleshiel van Bronckhorst.

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

Ach Denemarken.. Nu Bendtner niet meedoet heeft Denemarken alleen maar spitsen die nog niet tegen Roda en Vitesse kunnen scoren. Het zou schandalig zijn als we het tegen dat land moeilijk gaan krijgen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Ik hoop dat Gronkjaer nog gaat spelen, leuke speler bij Ajax lang, lang geleden.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Denemarken is een land waar we echt niet zo maar even van winnen.

Denemarken gaat er gewoon met een verschil van 3 goals aan. 3-0 of 4-1 dus.

Laten we ze nou niet beter maken dan ze zijn. Rommedahl, Tomasson, Mtiliga....leuke spelers voor niveau Eredivisie maar niet voor jongens die bij Arsenal, Real, Bayern, Inter en Liverpool spelen.

Als Bendner je sterspeler is, dan weet je genoeg.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zes lessen uit het verleden:

1) zelfoverschatting

2) rebellie

3) penalties

4) drank en meisjes

5) te ver vooruit kijken

6) vergeten te voetballen

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Blijkbaar hebben we nog steeds niets geleerd.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zelfvertrouwen. Semiprofs uit Australië, die pak je gewoon. Die jongens weten pas sinds vorige week dat ze bij dit voetbal de bal niet in de hand mogen pakken. Niks om je druk over te maken.

Vandaar dat Australie in 2006 de 8ste finale tegen Italie in de slotminuut verloor via een hele onterechte penalty....

Australie is een aardige ploeg. Een type ploeg zoals de USA. Ik heb vanavond echt zin Duitsland-Australie. Ik voorspel een verrassing.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die Mannschaft doet niet aan zelfoverschatting. Juist hierdoor gaat het niet mis voor onze oosterburen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

@ speranza; is het niet handiger als je je teksten eens in 1 post steeds zet?

Overigens ben ik niet bang voor zelfoverschatting met een coach als van Marwijk en met slimme jongens als Gio, Van Bommel en van Persie.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar dat zegt natuurlijk niks, waar die jongens spelen.

Die Franse spelers bijvoorbeeld spelen ook allemaal bij topclubs, Benzema van Real Madrid niet eens geselecteerd.

Alleen komen ze niet verder dan 0-0 tegen Uruguay.

Wij koketteren graag met onze spelers die bij grote clubs spelen, maar dat zegt al enige jaren helemaal niks meer in het mondiale voetbal. Gelukkig maar, anders zou Nederland inderdaad met gemak minstens de halve finale halen puur naar de namen kijkend.

Het is geen scorebord-journailistiek maar wel wedstrijdformulier-journalistiek om zo te denken tegenwoordig.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Iedereen denkt inderdaad dat we al in de halve finale staan.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Don Dijk schreef:

Ja, maar dat zegt natuurlijk niks, waar die jongens spelen.

Het zegt allicht niet alles, maar zeker niet 'niks' natuurlijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kijkend naar Uruguay - Frankrijk kon ik me niet aan die conclusie onttrekken, OF.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het zegt helemaal niets. Kijk bovendien eens naar les 2. Het moge toch duidelijk zijn wat ik daarmee bedoel?

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

Niemand waant zich in de halve finale. Als je het materiaal van Denemarken vergelijkt met dat van Nederland kun je rederlijkerwijs concluderen dat Nederland veel beter is. Dat is geen zelfoverschatting, maar gewoon realisme.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dat is wedstrijdformulier-journalistiek.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ASman schreef:

Het Millwall-vuur in mij werd gisteren toch een klein klein beetje agressief bij het zien van de goal die Engeland tegenkreeg. Wat een flutkeeper zeg. De enige bal die hij in een hele wedstrijd moest pakken.

Heb je die keepers bij Millwall wel eens gezien? .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

Kijkend naar Uruguay - Frankrijk kon ik me niet aan die conclusie onttrekken, OF.

Frankrijk is dan ook een heel slecht voorbeeld. Die hebben de slechtste coach die je kan bedenken.

Oranje is weer een goed voorbeeld. We zijn het langst ongeslagen van alle WK deelnemers, spelen vaak erg goed voetbal en onze topspelers laten ook zien in Oranje waarom ze bij wereldclubs spelen.

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

Don Dijk schreef:

Nee, dat is wedstrijdformulier-journalistiek.

Ja zo kun je alles doodgooien met een leuk begripje. Neemt niet weg dat het meer dan aannemelijk is dat Nederland gaat winnen. Wat totaal niet wil zeggen dat we hiermee de halve finale of wat dan ook gaan bereiken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Jouw voorganger denkt dat heel duidelijk wel als ik afga op zijn laatste bericht waarin hij Oranje weer helemaal bewierookt. Kom op zeg. We zijn nog helemaal niet serieus getest door echte toplanden als Spanje en Brazilië. En ook nog niet door landen die daarna komen, zoals Argentinië, Duitsland, Engeland, Italië en Portugal. Mochten we daar van winnen praten we verder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind het ook nogal hoog van de toren blazen. De poule gaan ze vast wel hale nals groepshoofd maar overdrijven is ook een vak. Ik heb ze nog niet tegen een topland gezien. Oranje heeft alleen maar tegen clubs gespeeld die het spel niet willen maken, Nederland krijgt het echt wel zwaar tegen een land die dat wel doet.

Frankrijk is te doen voor Oranje, Engeland zoals ze gister speelde ook wel maar voor de rest wordt het toch wel heel erg lastig denk ik.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Frankrijk is dan ook een heel slecht voorbeeld.

Tuuuuurlijk, daar zal het dan wel aan liggen.

Over een weekje heb ik wel meer voorbeelden.

Nee, maar ik vind het zo kortzichtig dat velen denken: wij hebben spelers die bij topclubs spelen, dus wij komen ver. Zo werkt het gewoon niet meer tegenwoordig, vroeger rolde je Malta nog op met 10-0, nu komt dat gewoon niet meer voor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreemde redenatie. Spanje heeft dat al decennia maar maken nu pas voor het eerst kans als één van de favorieten voor de titel.

Denemarken, Japan en Kameroen zijn wel minder dan Nederland maar vlak deze landen niet uit.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Op dit WK is slechts één zwak land. Dat is Nieuw-Zeeland. Die zitten niet in onze poule. Zelfs een 4-0 voorspelling is een minachting voor de landen waartegen we in de poule spelen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vreemde redenatie. Spanje heeft dat al decennia maar maken nu pas voor het eerst kans als één van de favorieten voor de titel.

Denemarken, Japan en Kameroen zijn wel minder dan Nederland maar vlak deze landen niet uit.

Ja, precies.

Denk dat het dit jaar ook wel weer bewezen is met de halve finale van de Champions League.

Je kan namelijk moeilijk zeggen dat Barcelona de minste spelers had..

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Het moet een beetje meezitten in de afwerking, maar 5-0 tegen Japan zou ik een heel normale score vinden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Barcelona was zwaar favoriet tegen Inter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daarom. De beste spelers hebben is één ding, een goed collectief een ander. Borst zei het al treffend, we hebben vier geweldige spelers maar een echt collectief staat er echt nog niet. Denemarken werd eerste in een poule met Portugal en Zweden, dat zijn geen amateurs.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.