Mijn Series +

Doris - Seizoen 1 (2013)

Nederland

ontwikkeld door Tjitske Reidinga en Roos Ouwehand
met Tjitske Reidinga, Jacob Derwig en Gijs Scholten van Aschat

Doris vertelt het verhaal van Doris Dorenbos, die noodgedwongen door een scheiding moet verhuizen van een luxe villa naar een benedenwoning in Amsterdam. Ze woont samen met haar puberzoon Willem (16) en dochter Sien (13). Doris heeft veel moeite om te wennen aan haar nieuwe levensstijl en probeert er het beste van te maken. Haar ex-man Walter, tevens de vader van de kinderen, komt regelmatig bij haar langs. Doris vindt steun bij goede vriend Tim en haar ouders.

1. Assepoester
  7. Net Als in de film
  8. Klein en Meeslepend
Hele leuke serie.

avatar van Bubblez
Erg vermakelijk, ik zag eerst de film zonder te weten dat er überhaupt een serie was. Ik vind de serie leuker, maar wellicht is dat logischer, omdat deze het verhaal completer vertelt. Lekker sfeertje en goed geacteerd over het algemeen (al ergerde ik me aan de buurvrouw). Sommige verhaallijnen krijgen in de film geen vervolg, wat wel jammer is.