Mijn Series +

Ik Mik Loreland - Seizoen 2 (1996)

Nederland
Familie / Avontuur

ontwikkeld door Jan Jens Molenaar
met Marjolein Macrander, Siem van Leeuwen en de stem van Catherine van Woerden

Mik woont in Loria, een land dat verzot is op letters en woorden. Iedereen kan schrijven en lezen en doet dat dan ook de hele dag. Behalve Karbonkel, een eenogig monster. Karbonkel woont ook in Loria maar kan niet lezen en schrijven, want dat kunnen Karbonkels nou eenmaal niet. Hij wordt hierdoor zo gefrustreerd dat hij alle letters en woorden uit Loria laat verdwijnen, waardoor Loria verandert in het analfabete Loreland. Mik moet de weggeblazen letters daarna weer terug zoeken in de landen Kratermaan, Huiverhuizen, Doolgaarde, Wildewoud, Weerwater en Kramerije, waar ze een scala aan kleurrijke figuren ontmoet en een hoop avonturen beleeft.

1. Kom, Karbonkel, Kom
  2. In Loriool
  3. De Vergeethoek
  4. Grauwbergen
  5. Steenhouwers en Torenbouwers
  6. Vaar Met de Veerboot
  7. Pretput
  8. De Laatste Draad

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.