Mijn Series +

Knofje - Seizoen 1 (2001)

Nederland
Avontuur / Drama

ontwikkeld door Burny Bos
met Sterre Herstel, Yvon Jaspers en Hugo Konings

Knofje is een meisje van vier - en half! - jaar oud. Ze is veel met haar moeder thuis en samen met haar knuffelpop Flut beleeft ze tal van avonturen in en om het huis. Intussen maakt het hele gezin zich klaar voor een nieuwe baby, want Knofje's moeder is zwanger.

1. Duimen
  2. Verstoppertje
  3. Brompje
  4. Het wiegje
  5. De Prinses
  6. De Nieuwe Baby
Jeugdsentiment, stond zeker altijd aan rond het avondeten. Knofje zal mijn herinneringen nooit uit gaan.

avatar van Pepino
Is dit de animatieserie, of behoort dat nog tot een andere soort series van Knofje?

avatar van Jester
Dit is niet de animatieserie. Geen onaardige serie trouwens.