Mijn Series +

The Deep End - Seizoen 1 (2010)

ontwikkeld door David Hemingson
met Tina Majorino, Clancy Brown en Billy Zane

Sterling Law is één van de meest prestigieuze advocatenkantoren in Los Angeles. Elk jaar nemen zij vier nieuwe, jonge advocaten aan die van de beste universiteiten ter wereld geplukt worden. Dit jaar zijn Dylan, Addy, Beth en Liam de gelukkigen. Cliff Huddle is de meedogenloze senior advocaat van het bedrijf die het lastig krijgt wanneer de legendarische Hart Sterling terugkeert naar Sterling Law om de boel wakker te schudden. Niets wat de vier jonge advocaten op school hebben geleerd had ze kunnen voorbereiden op deze keiharde wereld.

1. Pilot
  2. Where There's Smoke
  3. To Have and to Hold
  4. Nothing Personal
  5. An Innocent Man
  6. White Lies, Black Ties

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.