Mijn Series +

De K van Karlijn - Seizoen 1 (2021)

1 stem

Nederland
Drama / Komedie

ontwikkeld door Linda de Mol en Tjitske Reidinga
met Tjitske Reidinga, Ali Ben Horsting en Fockeline Ouwerkerk

Karlijn is al zeventien jaar samen met haar vakantieliefde Victor, die een enorme gezondheidsfreak is. Karlijn is het tegenovergestelde: ze kijkt tot diep in de nacht Netflix, zou dolgraag een paar kilo afvallen, maar kan geen ijs laten staan en er gaat niet vaak een dag voorbij zonder twee flinke bellen Pinot Grigio. Dan krijgt zo op een dag de diagnose borstkanker. Vooral haar man Victor heeft het zwaar met dit nieuws. Karlijn zelf wil voorkomen dat haar hele leven en dat van Victor en hun zoon ineens alleen nog om haar ziekte draait. Ze besluit dat ze het zware traject dat voor haar ligt maar op één manier aan kan gaan: met een enorme berg humor en ironie. De gedachte dat het wel eens fout af zou kunnen lopen, wil ze niet toelaten.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • volgende aflevering: woensdag om 20:30 uur (aflevering 3, Net 5)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.