Mijn Series +

Man with a Van - Seizoen 1 (2020)

Documentaire / Misdaad

ontwikkeld door Jacob Cohen-Holmes, Pamela Deutsch en Jessica Everleth

Hij benadert jou op precies het goede moment, bijvoorbeeld wanneer jouw auto het begeeft en hij jou een lift kan aanbieden. Of hij komt gewoon bij jou thuis aanbellen met een mooi verhaal en slaat dan toe. Jij vraagt je af of je deze vreemdeling kan vertrouwen. Is hij een Goede Samaritaan of Satan zelve? Het maakt eigenlijk niet uit, want mocht jij nee zeggen, dan dwingt hij jou wel en neemt jou mee in zijn bestelbus voor één laatste, van doodsangsten vervulde trip. Eens jij je in zijn gevangenis op wielen bevindt, is er geen ontsnappen meer aan.

1. Blood Mountain
  2. Catfish Killer
  3. Handsome Devil
  4. Lucifer
  5. Into the Woods
  6. Road Rage

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.