Mijn Series +

The Trouble with Maggie Cole (2020)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama
Miniserie, 276 minuten

ontwikkeld door Mark Brotherhood, Sophie Clarke-Jervoise, Dawn French en Saskia Schuster
met Mark Heap, Dawn French en Emily Reid

Een pittoresk kustdorpje. Maggie Cole is het zelfbenoemde orakel van een hechte gemeenschap. Wanneer een radiojournalist haar interviewt voor een reportage over het lokale leven, geeft ze veel meer details en aangedikte verhalen over haar dorpsgenoten en hun privéleven dan hij had verwacht. Na de uitzending van het programma raakt Maggie hierdoor in grote problemen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.